Subject: Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi partnerite infotund 11. veebruaril
From: "REM Kantsler" <[email-masked]>
To: "REM Kantsler" <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Feb 2025 11:46:22 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi koostööpartner!

Mul on hea meel kutsuda Teid 11. veebruaril ministeeriumi partnerite
veebipõhisesse infotundi.

Infotunnis anname lühiülevaate ministeeriumi tänavustest olulisematest
väljakutsetest regionaalarengu, kohalike omavalitsuste korralduse,
ühistranspordi, biomajanduse (sh põllumajandus, kalandus, toidutööstus),
toiduohutuse ning teadmussiirde ja innovatsiooniga seotud
poliitikasuundades. Lisaks tutvustame ministeeriumi kui organisatsiooni
suundumusi, kus tulemuste saavutamine sõltub koostööst strateegiliste
partneritega.

Partnerite infotunni esialgne kava on järgmine.

Aeg: teisipäev, 11. veebruar 2025 kl 9.30-11.00

09.00–09.30 Kogunemine

09.30–10.30 Ettekanded

*	Minister Piret – 2025. a prioriteedid
*	Kantsler Marko Gorban – ministeeriumi kui organisatsiooni arengu
prioriteedid ja strateegiline partnerlus
*	Asekantslerid Sigrid Soomlais, Alo Aasma, Madis Pärtel, Hendrik
Kuusk ja Tõnis Tänav tutvustavad oma valdkondade tänavusi prioriteete ja
olulisemaid koostööüritusi partneritega

10.30–11.00 Küsimused-vastused ja kokkuvõte

Huvi korral registreerige end üritusele hiljemalt 10. veebruaril kl 10.00
veebivormi kaudu
<https://agri.ee/regionaal-ja-pollumajandusministeeriumi-partnerite-paev-1
1-veebruar-2025> . Võite kutset julgelt edasi levitada.

Registreerunutele saadame enne üritust veebiühenduse lingi ja salasõna
koos täpsema päevakavaga. Lisaks saadame ka lingi ministeeriumi tänavusele
kesksele teavitus- ja kaasamiskavale (sisaldab muu hulgas ka õigusloome
tööplaani). Infotunni salvestame ja seda saab hiljem järele vaadata.

Juhul, kui Teil on ettepanekuid, kuidas saaksime ministeeriumi
poliitikasuundades tegutsevaid partnereid paremini kaasata, või Teie
organisatsioonil on tänavu kavas mõni koostööüritus (nt konverents), mis
võiks täiendada ministeeriumi teavitus- ja kaasamiskava, siis võtke
ühendust meie kaasamisnõunikuga aadressil  <mailto:[email-masked]>
[email-masked].

Lugupidamisega

Marko Gorban

kantsler